Zastanawiasz się do czego potrzebny jest Tobie system
Logo Big
Rzuć okiem na poniższe fakty:
%
Klientów mówi, że zła obsługa zaważyła o ich negatywnej decyzji dotyczącej zakupu u danego partnera
%
Statystycznie, tyle z zapytań do Działu Obsługi Klienta jest powtórzeniem pytań zadanych już kiedyś w przeszłości
%
Tyle roboczogodzin tygodniowo może zaoszczędzić MailIQ jeśli zostanie prawidłowo wdrożony w Twojej organizacji
Questions
Czy byłeś już w podobnej
sytuacji?

Otwierasz maila lub czatbota, których używasz do komunikacji z klientami, a tam po raz dwa miliony czterysta trzydziesty trzeci to samo pytanie. W dodatku odpowiedź na nie jest łatwo dostępna na stronie: jest w opisie produktu, jest w dziale FAQ, ba czatbot ma na to pytanie skonfigurowaną odpowiedź? I co? I nic.

Ludzie to lenie, napisać maila jest szybciej niż poszukać odpowiedzi. A potem, już po twojej stronie siedzi ten biedny człowiek z BOK i odsyła klientowi odpowiedź metodą kopiuj – wklej.

Problem polega na tym, że miała być Pani a wyszedł Pan, miała być Barbara, a wyszedł Tomasz, wszystkie strony komunikacji mają siebie serdecznie dosyć, a sprzedaży nie ma.

phoneInfo
somethingInRustyColor

Droga firmo, jaki kolor ma ta zielona farba? Ile metrów kwadratowych pomaluję, skoro zużycie na metr kwadratowy to jeden litr, a w wiadrze jest tych litrów 10? Czy nożem do masła można smarować masło solone? Taśma do uszczelniania gwintów, nadaje się do gwintów metalowych i wykonanych z tworzyw sztucznych, ale jakich konkretnie?

Znamy takie pytania prawda?

W pewnym sensie są one chyba sensem istnienia BOK i podstawą do samorozwoju ludzi tam pracujących.

Stworzyłeś dla klientów wygodny kalkulator, potem dołożyłeś konfigurator, potem jeszcze asystenta, który jest botem, ale miał pomagać z dwiema wcześniejszymi funkcjonalnościami, a potem oprócz bota pojawił się oczywiście człowiek.

Człowiek miał odpowiadać ”przy okazji” na tematy, których nie ogarnie kalkulator, konfigurator i bot.

Skończyło się na tym, że człowiek nie robi nic tylko odpowiada, a jego podstawowe zadania zostały zaniedbane.

Jeśli dotychczas zdarzało Ci się znaleźć w jednej z takich sytuacji (lub podobnych) to już wiesz, że póki co mogłeś: rozłożyć ręce, zatrudnić kolejnego człowieka do odpowiadania na maile, ewentualnie powiększyć zasoby ludzkie na infolinii, albo zainwestować w kolejnego, tym razem już najlepszego chatbota. Na szczęście z tym już koniec.

Teraz jest
Mail IQ
Assistant

Sprytny i uważny system oparty o algorytmy sztucznej inteligencji (AI), który w kilka sekund udzieli każdemu celnej odpowiedzi na najbardziej powtarzalne pytanie, prośbę o wycenę czy prośbę o podanie cechy Twojego produktu.

Co najlepsze: nasz system nie eliminuje ludzi. Są takie pytania i tacy klienci, którzy będą wymagali asysty człowieka, a wtedy Mail IQ Assistant pozwoli Ci przejąć kontrolę i umożliwi komunikację człowiek – człowiek.

Obsługa posprzedażna… ale co z obsługa
przedsprzedażną

Szacuje się, że straty w utraconym przychodzie, które pojawiają się na początku lejka sprzedażowego to nawet 15% całego strumienia obrotów. Skąd się biorą?

Najczęściej z odpowiedzi, które przychodzą za późno, albo są nieadekwatne do potrzeb klienta.

Nasz asystent oparty o sztuczną inteligencję (AI) może zautomatyzować proces obsługi przedsprzedażnej.

Wyobraź sobie te wszystkie pytania, od których robisz się blady, bo widzisz je po raz setny.

A teraz wyobraź sobie, że nigdy ich nie zobaczysz (no chyba, że chcesz).

Twoi przyszli klienci zobaczą odpowiedź, która jest w 100% adekwatna i zredagowana tak jak sam byś to pisał w świecie, w którym nie istnieje Twoje zmęczenie ani nikt nie wymyślił irytacji.

droid
Dlaczego Mail IQ Assistant, a nie
chatbot?
Dlatego, że pisanie e-maila jest najprostszą, najbardziej intuicyjną czynnością jaką człowiek może zrobić w Internecie. Jest też najbardziej rozpowszechniona usługą – innymi słowy maila zna każdy. Nawet nasi 70 paro letni rodzice umieją z niego skorzystać. Masz pytanie do dostawcy – wchodzisz na stronę, szukasz działu kontakt i… ślesz maila.
Jak to działa?
1

Mail IQ Assistant w pierwszej kolejności jest przez nas uczony Twojej organizacji. Mówiąc prościej karmimy go tą wiedzą, którą chcesz się dzielić z klientami, ale oni nie za bardzo chcą przyswajać.

Wkładamy do niego Twoje FAQ, karty produktów, historię rozwiązań problemów, które się do tej pory pojawiały, bazę odpowiedzi z BOK, opisy wyjątków itd.

2

No więc te wszystkie dane musimy odpowiednio przygotować tak, żeby nasz asystent zrozumiał czym go karmimy, a jak wiemy zrozumienie jest matką nauki.

Tak przygotowane dane (powiedzmy tutaj obrazowo, ale bardzo roboczo – poddane tokenizacji i wektoryzacji zwektorowane) podajemy naszemu modelowi do konsumpcji.

3

Na końcu mamy więc sytuację, w której Mail IQ Assistant otrzymuje pytanie zadane mailem. Odpowiada na nie bazując na algorytmach sztucznej inteligencji. Odpowiedź wygląda jak udzielona przez człowieka. Jest merytorycznie poprawna i pozbawiona artefaktów komunikacyjnych (np. Pan zamiast Pani). Co najlepsze, jeśli system sobie nie poradzi to przekaże komunikację człowiekowi.

80% roboty, która jest nudna i powtarzalna bierze na siebie asystent AI,
pozostałe 20%, które jest ważne i wnosi coś do organizacji ma pod kontrolą człowiek!
Co może zrobić
dla Ciebie
Mail IQ Assistant?
1
Mail IQ odpowie na złożone pytania, dzięki czemu Twoi klienci będą usatysfakcjonowani, a relacja z nimi pełna i oparta na zaufaniu.
W odróżnieniu od innych tego typu asystentów, nie reaguje po prostu na słowa kluczowe, a rozumie ich sens, kontekst i umie złożyć odpowiedź, która jest skomplikowana i pełna.
2
Twój Mail IQ jest naprawdę Twój! Rozwiązuje Twoje problemy bez możliwości halucynowania. Twoi klienci dostają pełne i prawidłowe odpowiedzi, a Ty cieszysz się z większych zamówień i lepszej relacji z klientami.
Mail IQ Assistant pracuje na Twoich danych, Twoim FAQ i Twoich produktach zamiast na abstrakcyjnej bazie nie wiadomo czego.
3
Mail IQ Assistant rozpoznaje z kim rozmawia, dzięki czemu Twoi klienci czują się potraktowani indywidualnie, a Twoja organizacja jest dla nich lepsza niż konkurencja.
Asystent Mail IQ umie wyciągnąć stosowne dane z treści maila, nagłówka i stopki. Ryzyko pomyłki a’la „Pani Tomaszu” nie istnieje!
4
Twoi klienci dostają adekwatną odpowiedź najszybciej jak to możliwe, a Ty masz więcej zamówień!
Mail IQ Assistant odpowiada w ciągu sekund. Najpóźniej 120 sekund. Nie godzin, dni czy tygodni tylko sekund. W dodatku radzi sobie z pytaniami podchwytliwymi, próbami oszustwa czy atakami typu „prompt injection”.
5
System Mail IQ jest skalowalny i customizowalny, dzięki czemu możemy go dopasować do dowolnej potrzeby komunikacyjnej w Twojej firmie, a Ty zyskujesz elastyczność i lepszą ekonomikę.
MailI IQ to nasza autorska technologia, możemy ją dowolnie skalować, dopasowywać i dostosowywać do nawet najbardziej wymagających potrzeb, które przed nami postawisz.
6
Najważniejszy jest człowiek! Są zagadnienia, z którymi nawet najbardziej zaawansowany AI sobie nie poradzi. Dlatego na koniec system pozwala na bezpośredni kontakt z człowiekiem. Bo priorytet ma jakościowa obsługa klienta!
Poziomy użytkowania
Mail IQ
Assistant
basic
Przykład użycia poziomu podstawowego
  • Klient wysyła maila za pomocą klienta pocztowego. Zadaje w nim złożone pytanie, dotyczące naszych usług.
  • Asystent mailowy Mail IQ, na podstawie dokumentu FAQ odpowiada na każde pytanie, zwracając się do klienta jego imieniem i podpisując się jako asystent mailowy. Zachęca również do zadawania kolejnych pytań.
  • Jeśli dane nie zostały znalezionone, odsyła do kontaktu z człowiekiem.
  • Kolejne pytania w wątku nie są kontynuacją tej samej rozmowy.
basic
Przykład użycia poziomu rozszerzonego
  • Klient wysyła maila za pomocą formularza na stronie produktu. Zadaje w nim złożone pytanie, dotyczące tego konkretnego produktu.
  • Asystent mailowy Mail IQ pobiera dodatkowe informacje o produkcie na podstawie strony, na której wypełniony został formularz i na podstawie podanych przez klienta danych. Informacje te pobiera z udostępnionego mu API.
  • Asystent mailowy Mail IQ, na podstawie pobranych danych, formułuje odpowiedzi, i odpowiada na każde pytanie, zwracając się do klienta jego imieniem i podpisując się jako asystent mailowy.
  • Jeśli dane nie zostały znalezionone, odsyła do kontaktu z człowiekiem. Kolejne pytania w wątku nie są kontynuacją tej samej rozmowy.
basic
Przykład użycia poziomu premium
  • Klient wysyła maila za pomocą formularza na stronie produktu. Zadaje w nim złożone pytanie, dotyczące tego konkretnego produktu. Pyta również o specjalną ofertę przy zakupie tysiąca sztuk i koszty wysyłki.
  • Asystent mailowy Mail IQ pobiera dodatkowe informacje o produkcie na podstawie strony, na której wypełniony został formularz i na podstawie podanych przez klienta danych. Informacje te pobiera z udostępnionego mu API.
  • Następnie pobiera informacje o kosztach wysyłki i kalkulację ze specjalnie zbudowanego API, formułując odpowiednie parametry dla API na podstawie tekstu napisanego przez klienta.
  • Asystent mailowy Mail IQ, na podstawie pobranych danych, formułuje odpowiedzi, i odpowiada na każde pytanie, zwracając się do klienta jego imieniem i podpisując się jako asystent mailowy.
  • Jeśli dane nie zostały znalezionone, odsyła do kontaktu z człowiekiem. Kolejne pytania w wątku mogą być kontynuacją tej samej rozmowy (po skonfigurowaniu bazy danych rozmów i nadaniu poszczególnym interakcjom identyfikatorów).
Zostaw swój
e-mail
a zaoferujemy Ci darmowe demo Mail IQ Assistent pracujące na Twoich danych
mail
paperAirplane